06 December 2013

Indian yellow, helio turquoise and four monster girls.


Ahoi-hoi!
Gestern habe ich mir zwei neue Aquarellfarben in Tuben gekauft. Davon besitze ich erst ein paar, da meine Hauptfarben die halben Näpfe sind. Tuben mag ich aber auch sehr, weil sie sich super für Hintergründe und größere Flächen eignen. Das Indischgelb kam dann auch gleich zum Einsatz bei den vier Monstermädels, an denen ich jetzt endlich mal weiter arbeite.
Ahoy!
Yesterday, I bought two new water colour tubes. I mainly work with my solid water colours, but I like the tubes especially for backgrounds or larger spaces. I already used the indian yellow for one of the paintings I'm working on right now, the four monster ladies (they were/are a part of the 30 day monster girl challenge).

Einen wunderbaren Freitag!
Have a lovely friday!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...