22 December 2013

Difference unites.

29,7 x 21 cm
Moin moin!
Ein weiteres fertiges Bild aus der "30 day monster girl challenge", das hier ist Tag 28, "A group of monster girls together"; von links nach rechts: Tag 18: Alien, Tag 12: Zombie, Tag 19: Zyklop und Tag 16: Geist.
Morgen und übermorgen habe ich frei, ich würde wirklich gerne noch etwas weihnachtliches zeichnen und malen, aber ob ich die Zeit dafür finde... Und die Verlosung wollte ich auch noch in diesem Jahr starten, aber da ich arbeiten muss wird es vielleicht doch erst im Januar gehen. 
Good morning!
This is the 28th day of the "30 day monster girl challenge", which is "A group of monster girls together". From left to right: day 18: Alien, day 12: Zombie, day 19 Cyclop and day 16: Ghost.
Tomorrow and on christmas eve I don't have to work, and I'd really like to draw and paint something for christmas, but if I find the time for that... And then there's still the giveaway, but since I have to work it maybe has to wait until the new year.

Einen schönen Sonntag!
Have a lovely sunday!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...