29 April 2012

[The Avengers] Hulk: "I'm always angry"

Ich liebe diesen Film so sehr... oh Mann <3 Ich denke ich mach 'ne kleine Serie draus. Mal schauen ob ich alle male, aber ich werd's versuchen. Wie ihr ja vielleicht mitbekommen habt steh ich auf diese "einfachen" Aquarellbilder mit Maskierflüssigkeit/Rubbelkrepp. Hulk zuerst, weil er einfach so derb lustig und gut war. Bester Hulk bis jetzt, meiner Meinung nach. Den Film mit Eric Bana als Hulk habe ich noch nicht gesehen, der mit Edward Norton war okay, aber Mark Ruffalo spielt ihn einfach perfekt.
 
I love this movie. So much. Hnnngh... <3 I think I make a little series out of it. 'Cause you know, I love doing this "simple" water colour pictures with masking fluid :)
So, let's have the Hulk first, because he's just awesome. Best Hulk so far, in my opinion. I didn't watch the one with Eric Bana yet, the one with Edward Norton was okay, but Mark Ruffalo played him just perfect.


Bei Bildern wie diesen zeichne ich in der Regel direkt auf das Aquarellpapier. Weil meistens gibt es sowieso nicht viel zu skizzieren XD
When doing pictures like that, I usually sketch directly on the water colour paper. Well, because there is not much to sketch XD


Frida will jetzt übrigens auch malen, und ich habe ständig Marienkäfer in meinem Zimmer.
Frida wants to paint, too, and I have a lot of lady bugs in my room lately.


1 comment:

  1. Hi there! Someone in my Facebook group shared this website with us so I
    came to take a look. I'm definitely enjoying the information. I'm bookmarking and will
    be tweeting this to my followers! Fantastic blog and fantastic design and style.
    Look at my page - her response

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...